torsdag 13 september 2012

I love wearing my boyfriends shirt.

Jag dricker mitt morgonkaffe framför datorn bredvid kvistarna från mammas snöbollsbuske. Det kittlar i näsan och kliar i ögonen, tydligen en sista sak som blommar i september och jag är allergisk mot den också. Ska gå iväg till gymmet om två timmar för mitt fjärde pass den här veckan.
TODAYS LOOK: Skjorta: Lee / Linne: Zara / Kjol: Gina Tricot / Skor:Ten points
Ni vet de där dagarna när man är så kär att ens vänner tröttnar på en och de vill säga åt en att hålla käften eller också går de hem tidigare för att deras syster (som är på semester i Thailand) plötsligt skall komma på besök, bara för att man är så oändligt kär att man bara hela tiden måste påpeka hur fin ens pojkvän är, idag är det en sån dag.
Ha en underbar torsdag!

2 kommentarer:

  1. Å vilken snygg casual outfit :)
    Vilka pass går du på gym? Och till vilket gym går du? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!
      Jag går på Core och Sh'bam. Sen tränar jag kondition och några muskler, främst mage och ben, i konditionssalen (ursäkta för alla term fel, hoppas ni förstår). Gymmet jag går till är Jeppis gym. :)

      Radera