fredag 28 september 2012

Missoni Lindex Dress

 Kunde inte vänta längre utan blev tvungen att inviga Missoni Lindex klänningen redan idag! Var lite osäker på den till först men är super nöjd med mitt köp nu! 
Vad tycker ni om den? 
 Dress: Missoni Lindex / Coat: H&M / Bag: LV / Cardigan: Tiger Of Sweden / Shoes: Chloé
Valde att köra på lite sextiotals hår till klänningen!
Wihuuuu! Har fått ett nytt jobb! Är jätte glad över det eftersom jag nu i en månads tid endast har jobbat som inhoppare men jobbet som jag fått nu är heltid! 
Ska fira med en vinflaska, pojkvännen, Amanda och fina Ida som är hemma på besök från Åbo!
 Ha en super härlig fredag kväll underbara ni!

14 kommentarer:

  1. Tyckt klänningen va skit ful i förra inlägget men här ser den faktiskt jätte snygg ut! :)

    SvaraRadera
  2. Skitsnygg :) Oj var tänkt du böri jobb? Ska du slut nu på Bros? :O Lycka till iallafall! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack tack!
      Jo de har int möjlighet att erbjud mig heltidsjobb, har nu fastanställning på Ab Tomas Kjellman! :) Tack fina du!

      Radera
    2. Lite samma som på Wautsi för mig då. :( men tur att man kan va där så myki som möjligt iallafall. Hoppas du trivs där :)

      Radera
    3. Jo, ja trivs riktigt bra! :)

      Radera
  3. Hej! Det var jättefint ihop med kappan och koftan!
    Ingår skärpet till koftan? Var har du köpt det?

    /Camilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hejsan!
      Tack tack! Nej skärpet har tror jag kommit med ett par chinos från Vila. Är egentligen ett helt vanligt skärp som jag knutit. :)

      Radera
  4. Gillar din matchning starkt! :)

    SvaraRadera
  5. Så snyggt! Vilken storlek har du på den?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag har st xs på min klänning. Skulle nog säga att klänningen är något mindre än en vanlig xs hos Lindex. :)

      Radera
  6. Fint och så himla fin frisyr!

    SvaraRadera