tisdag 11 september 2012

Träna med Stil

Bilden har jag lånat av SofiaSpringer.

För någon vecka sedan fick jag en fråga på bloggen om jag inte kunde skriva om hur jag håller mig i form. Vilket vid den tidpunkten var omöjliigt eftersom jag inte håller mig i form helt enkelt.

Frågan sporrade mig så mycket att jag i söndags köpte ett månadskort till ett gym. Mitt mål är att gå dit minst tre gånger i veckan men utöver det så ofta jag bara känner för det. Har tagit mått på vad, lår, midja, arm, stuss och skall mäta dem efter varje vecka och förhoppningsvis så småningom börja se resultat.
Ett annat mål jag har är att kunna delta i åtminstone ett halvmaraton! 

Men nu behöver jag er hjälp fina ni!  Jag behöver alla tips jag kan få...

Vad är era bästa träningstips? Hur håller ni er i form? Hur håller ni motivationen uppe? Hur ofta tränar ni? Vilka mål har ni med er träning? Tränar ni ensam, tillsammans med någon eller i grupp? Nyttigare snacks än godis? Har ni tips på träningsbloggar? 

4 kommentarer: