lördag 6 oktober 2012

Ett stort paket

När jag kom hem från jobbet igår verkade Magnus något hemlighetsfull, jag gick in i sovrummet för att byta om till kvällen och på sängen ligger ett stort randigt paket...
När jag öppnade paketet ser jag mina hösträddare, ett par svarta, glansiga Hunter stövlar! 
Hur gulligt är det inte att ibland få ett bevis på att dom lyssnar på en när man svamlar om hur man ska klippa håret, vad som hände senast i favoritserien eller att man faktiskt inte har klackar så höga att de räddar en från de djupaste vattenpölarna.
 Sweater: H&M / Jacket: Bik Bok / blouse: H&M Trend / Jeans: Dr Denim / Boots: Hunter / Bag: My lovely Chanel


FÖRLÅT för den låga uppdateringen och för den dåliga kvaliteten på bilderna, men det vägrar ju att sluta regna! Ser dock lite ljusare ut idag så jag ska försöka mig på att få kvällens fest-outfit på bild åt er!
Nu på dagen ska jag in till stan för att luncha med Simone och på kvällen är vi bjudna på 2 in 1 party.

Ha en härlig lördag fina ni!

8 kommentarer:

  1. Nej va gullot! :)

    SvaraRadera
  2. Äntligen har du dina Hunters :)
    SV. hah vi gick nog int ilaag mittiallt dök du upp vi korvgörans :P

    SvaraRadera
  3. varifrån och pris ? :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mina är från Bros och kostade 139€ om jag inte minns fel. Finns med matt yta också!

      Radera
  4. Måste börja med att säga att du har ett fint namn och en fin klädsel. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha, tack det samma! Tack så jätte mycket!

      Radera