tisdag 30 oktober 2012

iPhone 5

Pojkvännen åkte ett varv in till stan och hämtade min nya iphone5 (jag vet att jag alltid har sagt att jag aldrig ska ha en men något gick snett) så länge jag var kvar på övertid i jobbet. 
Vad gillar ni iphone 5?
1. och 4. Marc by Marc Jacobs/net-a-porter.com
2. Karl/net-a-porter.com
3.Swash/net-a-porter.com
5.Lanvin/net-a-porter.com
Är en person med massor av prylar i väskan så jag behöver definitivt ett fint skal för att skydda den.
Har ni något tips på märken med snygga skal och fodral till iphone?

4 kommentarer:

  1. är jättenöjd med min iPhone 4 så jag gissar att 5an är riktigt bra också! ett skal är superbra att skydda mobilen med, då den annars lätt kan gå sönder. du som har en iphone 5 kan ju dock int köpa någon på bilden, du behöver skal anpassad för din modell och inte för 4/4s!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Efter en dag är jag i alla fall fortfarande nöjd med den. :)
      Nej jag vet men jag har inte hittat något ställe att köpa skalen till 5-an ännu. Vet du om det finns att köpas ännu och var?

      Radera
  2. här finns en hel del :)

    http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_sacat=0&_from=R40&_nkw=iphone+5+case&_ipg=200&rt=nc

    SvaraRadera