söndag 14 oktober 2012

Söndagsporslin, katt och solsken


Jag och Magnus somnade i soffan hos mina föräldrar efter att ha ätit en god middag och kollat en spännande film. På morgonen dukade vi upp med söndagsporslinet och började dagen med en bamsefrukost.
Eftermiddagen spenderades hemma hos svärföräldrarna ute i solskenet. 
När vi kom in till bakas fann vi någon som älskar min handväskan mer än jag...

Har jobbat lite i kväll men drömmer mig bort inne på net-a-porter som bäst. Ska snart bänka mig framför tv-n för att kolla Solsidan! 

Ha en mysig söndag kväll!

4 kommentarer:

  1. Hej!
    Jätte vackra bilder! :)
    Bor dina föräldrar tillsammans eller är de skilda? Kan du inte visa mera bilder från ditt barndomshem? :)
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hejsan!
      Tack tack! Jo, mina föräldrar bor tillsammans. Tyvärr bor inte mina föräldrar längre där jag växte upp men jag kan ta lite bilder från deras nya hus. :)

      Radera