måndag 1 oktober 2012

SVART

 Jag och mamma var ju på manikyr i lördags, jag valde en mörkröd nyans på mina naglar.
 Har fått användning av paraplyet varenda dag i en veckas tid känns det som. 
Mitt paraply kommer från Lindex, super snyggt men nästan värdelöst när det blåser...
Paraply: Lindex / Sweater: Zara / Trousers: Zara / Shoes: JC
Blev helsvart idag, känner mig lika grå som vädret utomhus...

I somras gjorde jag undantaget att köpa en tröja i akryl. Idag fick jag en bra påminnelse varför jag aldrig köper eller använder akryl, ända sen jag i morse satte på mig tröjan har jag frusit!

Kom hem från gymmet för en halvtimme sen och ska snart äta. Har varit en riktigt bra dag på jobbet, börjar äntligen komma lite in i rullorna!
Hoppas ni har haft en skön dag och en super start på veckan!

7 kommentarer: