söndag 4 november 2012

HAPPY BLOGGER

Blev super glad idag när jag gick in på en av mina favorit bloggar, fashionink och såg att hon länkat till min blogg som en av sina favorit bloggar. Riktig egoboost som bloggare. :)

Det är alltid jätte kul att få positiv kritik från er läsare men vill också få negativ så jag kan förbättra mig! Skriv gärna vilka inlägg ni tycker om, något ni vill att jag skriver om och vad ni vill att jag ska förbättra! 
Och till alla nya läsare genom Alexandras länk, VÄLKOMNA! 

PUSS!

2 kommentarer:

  1. Hej! Ha läst din blogg ganska läng och jag tycker du har skit snygg stil och de e så kul att någon i lilla Jeppis vågar klä sig lite annorlunda och int som en i mängden. Keep up the good work!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Blev så glad när jag läste kommentaren!

      Radera