tisdag 6 november 2012

INSTAWEEK SECRET

Firar 1 vecka med instagram idag (anta att jag var sist i världen).
Bilden är från underbara Paris i mars. 
Följ mig på instagram där jag uppdaterar oftare, jag heter michellekjellman där! 

Är så exited! Idag ska ni nämligen få ta del av en hemlighet som jag inte kunnat berätta för er förrän idag! 
Så kika in i bloggen under dagen för att ta reda på vad det är! 

Hemligheten är att jag kommer börja blogga på
en ny blogg. Mer om det i morgon!            

7 kommentarer:

  1. när kommer den? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Förhoppningsvis redan ikväll! :)

      Radera
  2. Åhhh jag hoppas du kommer över till oss :) Jag har iaf tipsat om dig :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Å vad kul att du tipsat om mig! :) Säger ingenting mera förrän i kväll när det kmr en länk till den nya bloggen!

      Radera
  3. Japp! Tror inte jag varit inne här på ett tag - så fin du blivit i håret!

    SvaraRadera